Def.
Bones!
Jo fa uns 2 anys que hem masturbo. La part dreta del meu penis (quan esta erecte) és més ample d'una banda que de l'altra. es normal?
gracies!
Anissa Ouali

Hola!
La teva pregunta és molt interessant, has de tenir en compte que el penis com altres parts del cos, no es 100% simètric i cada penis te una forma o tamany diferent. Per tant la diferencia que notes pot ser 100% normal.
Tot i així, deixem fer-te una pregunta: sempre has notat aquesta diferencia entre el costat dret i esquerra quan el penis està en erecció? És molt important mirar i tocar els nostres genitals per saber com son i si observem canvis l'ideal seria consultar amb el metge de capçalera (pot fer vergonya, però es molt millor que quedar-se amb els dubtes i l'angoixa).
Espero haver-te pogut ajudar! una abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali