Confiança
Hola, tinc un problema... pot semblar molt "xorra", però per mi no ho és pas. Us explico. M'encanta un noi... sóm amics, ens liem com amics, fins aqui, tot bastant bé, el problema arriba quan li trec el tema de tenir algo més, ja que només el vull per mi... La seva resposta és que MAI confiarà en una noia, ja que la seva ex li va fer molt mal... com puc fer-li veure que jo no sóc com ella? Ho he intentat tot... he intentat fer-li veure que amb ell he fet coses que no he fet amb qualsevol, li he dit que ha de disfrutar del present, sense pensar en el passat... però res d'això funciona... sisplau... us agraïria moltíssim una resposta... jo no se que més fer! La única cosa que se, és que el vull per mi, i per sempre.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que sempre hem de respectar els temps de l'altre persona. Si ell ara mateix no es veu amb cor de tenir una relació, no podem forçar-ho. Entenc que estiguis amoinada perquè a tu t'agrada molt, però ell necessita el seu espai i saber què vol realment.
Segurament, si tu li agrades i esteu tan bé, amb el temps s'adonarà que no totes les relacions són iguals i que pot confiar amb tu. Però de moment, has de respectar la seva decisió, com t'agradaria que fessin amb tu :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat