problema amb el meu fisic
Hola, estic preocupada perque resulta que jo em veig grassa (no molt pero veig que podria estar millor).
Tothom em diu k estic be pero es que jo no em veig així, no sóc anorexica perque menjo de tot (i no es pot dir que poc).
Tinc 14 anys, peso 48 kg i medeixo 1,65.
PD: si pot ser en anónim o amb el meu alias o agrairia.
Gracies.
Sara Bujalance

Hola! Tranquil·la, la consulta sortirà amb el teu alias. És impossible que estiguis grassa, perquè el teu pes és, fins i tot, una mica justet per la teva alçada, així que no et sobra absolutament res. El fet de que et vegis una mica grassa vol dir que no t'estàs veient tal i com ets, sinó que t'estàs veient d'una manera incorrecta, més grassa del que ets en realitat. Per tant, el que has de fer és aprendre a valorar-te de forma real, positiva i deixar de maxacar-te pel tema del pes. Si t'obsessiones amb el pes només aconseguiràs agobiar-te per aquest tema. Menja de tot, equilibrat i fes esport. Això és tot el que necessites fer per mantenir un bon pes i no haver-te de preocupar. L'adolescència pot ser difícil pel que fa al cos, t'aconsello que parlis amb els amics i amb algun adult de confiança, com els pares, de cara a que t'ajudin a sentir-te bé. Molts petons!!