Ajudeu-me siusplau. Estic molt preocupada
Hola, tinc un dubte molt urgent i necesitu informar-me!!
L'altre dia li vaig fer una paja al meu noviu i doncs va ejecular. Despres ell es va anar a netajar i va netajar li k avia tacat amb les mans i paper. Despres d'aixo ell va ficar-me ditets. No he perdut la virginitat, llavors, hi ha risc de que pugui estar embarassada? Em fa mal la panxa i vaig amb diarrea. Pot ser una passa o de que pot ser?
CONTESTEU-ME SIUSPLAU ÉS MOLT URGENT.
IESP

Hola Micmecmuc!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
La pregunta que he contestat abans era completament igual, no se si ets la mateixa persona! Però responc igualment: si ell s'ha netejat bé, no hi ha risc d'embaràs, ja que els seus dits ja no tenien semen.
El fet de no haver tingut relacions sexuals amb penetració (ser verge), no vol dir que una noia no es pugui quedar embarassada. Per exemple, s'ha donat algun cas on el noi ha ejaculat a l'entrada de la vagina de la noia, i els espermatozoides han aconseguit entrar i pujar fins l'uter.
Respecte al mal de panxa i la diarrea, segurament és degut a una passa, com tu dius! Una senyal d'estar embarassada seria que et vingués la regla quan ha de venir, per exemple (si ets una noia amb la regla molt regular)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat