2n vegada que ho faig i molt dolor!
Holi mireu.. necesito saber si el que m'ha passat es totalment normal o com va la cosa.. resulta que tinc 16 anys i fa un mes ho vaig fer amb un amic, al principi va fer una mica de mal i despres superbe lo tipic, però resulta que avui mateix ho he tornat a fer amb ell i al princpi no podiem fer el coit perque quan ell intentava penetrar em feia molt dolor i li deia que pares.. em estat aixis com 10 minuts fins que alfinal hem fet preeliminars i despres ha anat molt millor! vui saber si aixo es totalment normal i si em pot passar mes vegades, agrairia ajuda! Petonets i gràcies.
IESP

Hola Anna!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que això passa molt sovint però hem d'aprendre com funciona en nostre cos per a que no succeeixi!
Mira, quan una noia no està molt excitada, el seu cos està com "adormit" i no es posa en marxa la resposta sexual. En canvi, si està excitada i s'ho està passant bé, el cos comença a reaccionar: el clítoris s'infla, la vagina segrega fluxe i les parets vaginals es van obrint. Això segurament és el que et va passat quan feies "preliminars", ja que et vas deixar anar i vas gaudir del moment. En canvi, si quan vau intentar la penetració tu encara no estaves molt "calenta", la musculatura de la vagina deuria estar tensa i no deixava passar res (en aquest cas, el penis)
De fet, el concepte "preliminars" no ens agrada gens, perquè el que es fa ja són relacions sexuals, i la mar de divertides! Si només comptessin amb la penentració, seria molt avorrit, oi?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat