es podria?
hola, em preguntaba si podria aprimar una mica nomes menjant verdures fruites i tot aixo...
jo faix esport nomes 2 vegades a la semana i cada dia camino bastant podria aprimar???
GRACIES
PETOOONS <3
Sara Bujalance

Hola anonima! La única cosa que aconseguiries menjant només fruites i verdures és acabar tenint una anèmia de cavall! A part de que podries tenir problemes relacionats amb el creixement per l'edat en la que estàs. Per mantenir un bon pes només cal que mengis de tot, repartit en 5 àpats al dia (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Pel que fa a l'esport, caminar fer-ne 2 cops està bé, però si en pots fer més, encara millor. I sobretot no t'obsessionis amb el tema del pes, estàs creixent i és molt important alimentar-te correctament i aprendre a valorar-te per tot la persona que ets en conjunt, sobretot per dins, i mirar de no donar-li excessiva importància al físic, ja que si ho fem podem acabar sentint-nos esclaus de la imatge. Molts petons!!