Granets
Holaa! el cas és que tinc molts granets (per la pubertat) i em poso cremes em rento la cara mati i dia però m'agradaria saber algun consell de què menjar per evitar-ho una mica i una altra cosa és veritat que la xocolata fa que en surtin més, en menjo molta :3 Mercii!
Sara Bujalance

Hola Tini! Els granets típics de l'adolescència (l'acne) surten, sobretot, per un tema hormonal. Com que a l'adolescència el cos està en plena efervescència hormonal, surten granets. Tot i així, és important menjar de tot, variat i equilibrat per no agreujar el problema de l'acne, ja que una alimentació desequilibrada podria fer-ho. Però ni molt menys cal que deixis la xocolata, la pots menjar tranquil·lament, la única cosa que has de fer és no abusar-ne. El millor que pots fer si veus que el tema dels granets no millora és demanar-li consell al dermatòleg, ja que et pot receptar alguna crema o tractament per evitar l'acne. Molts petons!!