Cul
Hola! :) el cas es que de panxa estic primissima (sense exagerar simplement no tinc xixa)però he notat que aquest últim any he començat a posar xixa al cul i a les cuixes i m'agradaria saber com evitar que això continuï, osigi no em vull aprimar però vull vigilar de no posar més xixa. Gràciees! Petoons!
Sara Bujalance

Hola Tini! No t'espantis que el que t'està passant és normal i natural en el procés de desenvolupament en les noies. Quan les noies arriben a l'adolescència els hi surt pit, el cul i les cuixes es fan més rodons i amples, i la cintura s'afina, així que tranquil·la que no estàs engreixant, simplement estàs creixent. La única cosa que has de fer per assegurar-te de créixer bé i no tenir problemes amb el pes és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Fent això mantindràs un bon pes i una bona salut. Molts petons!!