ereccio
bones soc bisexual i fa uns dies qe cuan qedo amb un noi o noia mentres em lio la tinc al 100% i cuan ens disposem a fer coses s'em "abaixa" com si no magrades o algo i cuan intento fer qe torni a estar dreta amb masturbacio va be fins qe em fan felacio o algo qe estorna abaixar de qe es degut aixo gracies!!!
IESP

Hola Acs94!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que el nostre cos és una mostra de com ens sentim per dins. La resposta sexual funciona de meravella quan estem bé i còmodes amb tot allò que estem fent. Si en canvi, tenim algun malestar (perquè hi ha alguna cosa que no ens agrada, no estem bé amb nosaltres mateixos, etc), el cos ho demostra, per exemple amb una baixada de l'erecció.
De totes maneres, has de recordar que l'erecció no té perquè ser dura tota l'estona (això és un mite tret de la pornografia). Pot baixar l'erecció i tornar a pujar, no hi ha cap problema! A més, que el penis es posi dur no és una cosa voluntària, de manera que com més ens hi capfiquem, pitjor serà. Per a fer un símil, és com quan estem al llit i volem dormir però no podem: oi que no serveix de res dir-se un mateix "dorm, dorm, dorm"? Igual passa amb l'erecció.
Intenta saber si hi ha alguna cosa que no t'estigui fent sentir bé amb el que fas, i sobretot no li donis tanta importància a la duresa penis d'aquell moment, i sí a passar-t'ho bé! :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat