porno
hola doc una noia, tinc 14 a nys i veig prono! al principi em faig dits, pero despres se'm passa el calenton i trec la pagina! es bo o no es per la meva edat?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que mirar pronografia no és dolent, de fet és una cosa molt habitual en persones de la teva edat.
El problema està en mirar pornografia pensant que és un reflex de la realitat, i que la teva vida sexual hauria de ser així. Això és completament fals, ja que la pornografia és una pel·lícula, no un documental: vol dir que tot el que allà succeeix no és de veritat i les persones estan actuant. Si algú espera que les seves realacions sexuals siguin com en el porno, segurament sentirà una gran decepció o un complex de sí mateix/a, no creus?
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat