problemes de erecio
Hola, he vist aquest web sobre problemes de teens i vull que em donin solucio al meu, quan tinc una ereccio el meu penis es queda com un ganxo i no sempalma be. Es pot solucionar??? Es que em fa molta vergonya, moltez gracies
Anissa Ouali

Hola! Sobre la teva qüestió es complicat donar una resposta virtualment, ja que et faria més preguntes sobre el que comentes, per exemple: Et fa mal al tenir l'erecció? Hi ha com un "durícia" a la part que es corba?,...
Tingues en compte que l'erecció sempre pot ser una mica corbada, però l'ideal per trobar una resposta al teu cas i veure si hi ha algun problema és fer una visita amb el metge de capçalera perquè et derivi al uròleg.
Fa molta vergonya, però és important deixar-la a un costat i resoldre els teus dubtes!
Espero haver-t pogut ajudar! una forta abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali