P&O?:$
Hola:$ Volia preguntar-te què és el peeting? és que no ho sé ben bé i tothom en parla, i em sento molt "antisocial". i també una altre cosa, jo quan faig relacions sexuals, tinc com gemecs, nosé si puc considerar orgasmes, com es sent quan tens un orgasme? o com es "crida"? nosé si m'entens...
Mercii(: :$
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs mira, el petting són totes aquelles pràctiques sexuals que no inclouen la penetració, és a dir: fer-se petons, caricies, estimular-se el genitals, tocar-se per tot el cos, etc. En realitat quan una persona "fa petting" ja es considera que està tenint relacions sexuals.
Respecte a l'orgasme, aquest no té a veure amb si es gemega o no, ja que hi ha persones que gaudeixen molt sentint l'orgasme però no fan cap soroll. Això és una idea més treta de la pornografia (on els protagonistes poden arribar a cridar molt) que no pas un reflex de la realitat. A part, un orgasme és una vivència molt subjectiva, però es tracta d'una sensació molt plaentera de cop al cos, on tot seguit la persona es queda molt relaxada. En les noies, una mostra física que s'ha sentit l'orgasme, és que la musculatura de la vagina fa unes lleugeres contraccions (sensació que es tanca i s'obre).
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat