No em sento important
Bon dia. tinc un dubte i no se a qui recorrer. Porto 6 mesos amb el meu novio, o rollet, com vulgueu dirli pero ultimament les coses no van del tot bé. Noto que esta canviant i aixo no
m'agrada....ja que si fa uns mesos jo ere el centre de la seva vida, veig que ara, pot estartse
dies sencers sense voler quedar amb mi, ni veurem, i aixo em te desconcertada. Per mi, ell sempre es el primer, seria capaç de saltarme linsti si ell mu demanes, pero veig que jo per ell
no. Si els seus amics li proposen un pla, pot tranquilament canviar els que teniem nosaltres ,i
si no, fer-ho sense tenir-me gens en conte. Com puc reaccionar jo? lestimo molt pero tambe voldria que ell mu demostres mes. Un beset...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Moltíssimes gràcies per la confiança i per utilitzar el consultori!
En primer lloc, si no et sents estimada, vols seguir estant en aquesta relació?
Pel que ens expliques et diria que primer de tot hauries de plantejar-te el concepte d'amor, per amor no pots desaparèixer i dóna la sensació que per a tu has desaparegut en el moment en que la teva parella no et fa de reflex. Dius que per a tu ell és el primer, i en aquest punt et faig una reflexió... la primera persona en la teva vida has de ser tu, SEMPRE, escoltar què vols, què sents, com estàs, què t'agrada i què no, etc... i després si tens parella compartir, no deixar de fer el que tu vols per una altre persona.
Per tant, mira't a tu, escolta't a tu i estima't primer a tu i després als altres.
Tu ets important però ho has de ser en primer lloc per a tu mateixa.
Una forta abraçada!
Helena Angel @HelenaAL