Fimosi
Hola, vaig veure que un noi consultava dubtes sobre "fimosi".
A mi em passa algu semblant, quan em masturbo no sem destapa el prepusi de la pell de sobre.
Em fa vergonya annar al metgeja que sóc de un poble petit i els metges coneixen a tothom i eso.
Que hauria de fer?
Gracies:
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que si quan et masturbes et causa algun tipus de molèstia o mal, hauries d'anar al METGE.
Entenc que mai és fàcil parlar d'aquests temes, però els metges/esses estan especialitzats en el cos humà i acostumadíssims. A més, el que parleu a la consulta és completament CONFIDENCIAL, de manera que ningú més ho sabria.
L'operació de fimosi és molt comú. Segur que molts dels teus amics estan operats des que eren petits, però això forma part de la seva intimitat. De fet, hi ha cultures on tots els nois els operen, així que imagina't com d'habitual és aquesta intervenció!
En resum, si hi ha molèsties o mal, no dubtis en anar metge, d'acord :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat