No sé que sóc..
Hola, sóc noia, tinc 15 anys i tinc dubtes.. Des de petita que m'han agradat els nens, però des de fa un any o una mica menys he començat a pensar una mica en com seria sortir amb noies, però jo no vull, no sóc homòfoba, per res del món! però esque ja sóc bastant rara com que a més sigui lesbi... Ahir mentres dormia vaig somiar amb una molt amiga meva que ens donavem picos com si fos normal i a mi m'agradava, que vol dir? No sé que sóc, ajuda'm si us plau.
IESP

Hola Em!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que a tots ens agrada definir-nos per saber qui som, però quan parlem de sexualitat la cosa es posa més difícil.
El fet que et preguntis com seria sortir amb una noia o haver tingut un somni eròtic amb una noia, NO significa que siguis homosexual. Una persona és homosexual (lesbiana o gay) quan s'enamora de persones del mateix sexe, i sent atracció física però també ganes d'intimar i connectar emocionalemnt amb aquella altra persona.
Als 15 anys és difíicl saber ben bé què volem i qui som, així que és normal que tinguis tots aquests dubtes al cap. El dia que t'enamoris d'algú, tindràs més respostes :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat