Baixeta i gorda?
Hola, tinc 15 anys, faig 1,58m i no sé... Perquè no sóc més alta i tinc les cames més estilitzades? Les tinc enormes... No hi ha cap pastilla per creixer de cames?
Gràcies
Sara Bujalance

Hola beibi! Primer de tot, la teva alçada és normal per una noia de 15 anys, així que no se't pot considerar baixeta. I segon: No, no existeix cap pastilla per créixer, i encara menys per créixer concretament de cames. La única"pastilla" que funciona per tenir un bon pes en general és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. A part d'això no cal que facis res més. Tingues paciència, amb 15 anys encara estàs creixent i el teu cos està en ple desenvolupament, de manera que encara no ha agafat la forma "definitiva", dóna-li temps al teu cos per madurar. Tot i així, recorda que bona part del físic depèn d'un factor genètic, que ni triem ni podem canviar, i per això és tan important que ens acceptem tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. L'adolescència pot ser difícil pel que fa al cos, t'aconsello que parlis sobre com et sents amb la gent amb la que et trobes a gust, els amics, els pares, etc. de cara a que t'ajudin a sentir-te bé. Molts petons!!