No potser possible
Hola! Tinc molta por, fa 2 mesos aproximadament k no em baixa la regla, hi he augmentat de pes he tingut relacions sexuals una d'aquestes sense condo i tinc por :( Em vaig pendre la píldora i tot correcte pro ara k faig? Espero?
Anissa Ouali

Hola Catalanall!
Estàs vivint un moment de molta angoixa i segurament durant aquest últims mesos no has deixat de mirar i remirar si et ve la regla o no. Potser, no ho puc confirmar, amb tants nervis menges més, o més ràpid i això ha pogut ajudar al fet que guanyessis pes aquest temps.
Et comento això, perquè tant l'angoixa que sents pel fet que no vingui la regla, com el canvi d'alimentació poden fer que el teu cos no funcioni com sempre i això fa que la regla per exemple es vegi alterada (i no vingui).
Això podrien ser alguns factors que t'expliquin que està passant, tot i així et voldria fer alguna pregunta: Quan vas demanar la pastilla del dia després havien passat menys de 48 hores? et va atendre un professional sanitari (com infermera o farmacéutica) i et van explicar con funciona? Segurament les respostes siguin que si, i per això l'ideal i per treure’t els dubtes seria que visitessis al teu metge de capçalera encara que faci vergonya o et preocupi que els pares s’assabentin (potser pots trobar la manera de quedar-te un moment sola amb el metge o la infermera).
Pd: encara que soni repetitiu, recorda la importància d'utilitzar preservatiu, tant per protegit de l'embaràs com de les infeccions de transmissió sexual!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali