nose que fer
hola tinc 14 anys i peso 75,9 kg i medeixo 1,70m. faig esport 3h a la setmana mes el partit. estic gorda? k e de fer per aprimarme'.
siusplau no em digueu estas be perke .....estas creixent i es normal.... digueme k e de fer:)
Sara Bujalance

Hola! Les úniques pautes que has de fer per mantenir un pes saludable són menjar de tot, repartit en 5 àpats (esmorzar a casa, esmorzar al cole, dinar, berenar i sopar), de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària, aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf), i fer esport, com a mínim (i com ja fas), 3 cops a la setmana, si en pots fer més, encara millor. A part d'això no cal que facis res més. No vols que t'ho digui, però és veritat que cal que tinguis una mica de paciència perquè el teu cos encara està creixent i encara no té la forma "definitiva", dóna-li temps per madurar. De totes maneres, si tot i menjar equilibrat i fer esport no marxa la preocupació pel pes, demana-li consell al teu metge, ell et pot orientar. Molts petons!!