concentracio
Hola, tinc un petit problema.
A les classes em desconcentro moltíssim perque tinc "fantasies" i em començo a escalfar i clar... Fa un temps en tenia, però normal, ja escoltava, però ara de vegades se'm fa impossible... Que em passa???
IESP

Hola Hiiii!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, potser té a veure amb el canvi que estàs vivint físic i psicòlogic, tan normal en l'adolescència. En aquesta edat, és habitual que hi hagi un augment de l'interès per la sexualitat i tot allò que l'envolta, de manera que és natural que dediquis temps a crear fantasies.
Però has de recordar que estudiar és fonamental, i que encara que tinguem altres coses al cap, és molt important fer un esforç, ja que hi ha temps per tot! Quan et vinguin les fantasies, recorda't a tu mateixa que la pots continuar després a casa, quan tinguis una estona lliure... què et sembla? :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat