Masturbació masculina
Hola, volia consultar-vos una cosa:
tinc 12 anys i quan em masturbo, em surt una espècie de líquid que no és del tot blanc, per això estic preocupat. No sé si ho és ben be, de semen, pero tampoc se si despres de l'orgasme el semen surt sol o he de fer força com quan pixes perque sorti... Siusplau!! Estic angoixat per aquest tema!! Ajudeu-me!!
IESP

Hola Dudas!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Pel que expliques, sembla que aquest líquid sí que és semen. Has de saber que el semen no és completament blanc, com la pintura, és una mica transparent també. Inclús canvia segons la quantitat que s'expulsi, ja que si un noi es masturba dues vegades amb poc temps de diferència, la segona vegada sortirà menys quantitat segurament.
I no cal que facis cap tipus de força per a que surti el semen, com pot passar orinant. Surt sol, degut a l'exitació física, així que no cal que t'engoixis :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat