Cos
Hola! Tinc dues preguntes!:
1. Mira, jo ja he mantingut relacions sexuals i de pit, només faig una 80-85 no ho sé ben be, però el cas es que a mi m'agradaria tenir més pit (90 o 95) com puc fer perquè em creixin els pits?! I el cul? com puc fer per tenir-lo més gran?
2.La gent diu que estic molt prima, jo m'hi veig i m'agradaria estar més grasoneta, com ho puc fer? És que encara que mengi molt, no hi ha manera que m'engreixi, sino que se m'infla la panxa i no m'agrada. Alguna solució?
Moltes gràcies! Un petó.
Sara Bujalance

Hola! Et contesto per parts: 1. Em sap greu però no hi ha manera de fer créixer el pit de forma natural. El pit és com és per un tema genètic i no hi ha cap aliment que el faci créixer, per això hi ha dones que s'implanten pròtesis de silicona. Però de tota manera, si vas néixer al 97 i encara tens 16-17 anys, la única cosa que has de fer és tenir paciència perquè el teu pit encara pot créixer, depenent de la persona poden continuar creixent fins els 18 anys aproximadament. El fet de que mantinguis relacions sexuals no té res a veure, no t'amoïnis per això.
2. Tant pel que fa al cul com al cos en general torna a passar una mica el mateix que amb el pit. La forma del cos i el pes no depenen només del que mengem, sinó que depenen també d'un factor genètic, la constitució. Pel que dius la teva constitució és de ser prima i per això et costarà una mica engreixar. El millor que pots fer és menjar de tot, de manera equilibrada, i fer esport habitualment. De fet, l'esport t'ajudarà a treballar i a enfortir el cos en general. No engreixaràs però et veuràs més tonificada. I per una altra banda, tingues també una mica de paciència, tot el teu cos ha d'acabar de madurar i és possible que encara guanyis una mica de pit i de corbes. Molts petons!!