Tardo en corre'm
Holaaa! Doncs bueno, sóc un noi de 15 anys. I ja he tingut relacions sexuals amb la meva xicòta, però el cas és que mai arribo al orgasmo (no em corro). Ho fem sense condó, i ja ser que el líquid pre-seminal i etc etc etc, però ara ja m'he possat el cap el fer-ho amb condó. però el cas es que no em corro mai, si, una vegada va ser pero perque jo em vaig masturbar amb ella i bueno, em vaig corre, pero quan estem mantenin relacions sexuals, mai, mai he tingut la por de corre'm.
Quan jo em masturbo, si que em corro. Però no se si serà el fet de que és algo nou pel meu penis hi ho assosia directament amb part del cervell o què. Tot i que, ja porto molt temps mantenint relacions sexuals amb ella (des d'abans d'estiu).
Gràaacies:)!
IESP

Hola!!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP.
Respecte al que comentes, una cosa a tenir en compte és que sí que ejacules (et corres) quan estàs sol, de manera que quan no ho fas amb la parella deu ser per un motiu psicològic. Et faria una pregunta: sempre ho havieu fet sense condó? Potser, el fet de saber que la pots deixar embarassada o que podeu contraure una infecció, et juga una mala passada! Hem de saber que la por i l'angoixa són coses CONTRÀRIES al sexe, ja que quan ens sentim d'aquesta manera, el nostre cervell no ens deica gaudir. Per a tenir una ejaculació com tu vols, és necessari que et sentis còmode i confiat en les teves relacions, i això implica (entre altres coses), posar-se el preservatiu per gaudir amb tranquil.litat! :)
Gràcies per la teva pregunta! Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat