Necesito perdre pes
Holaaaa,
mira, jo tinc 15 anys medeixo 1,74 i peso 70 i m'agradaria perdre pes fins a quedar-me en 60 o aixi el que passa es que no se que fer referint al tema de l'alimentacio. si em pots dir que es el que va be i no menjar m'ajudaries moltisim! :)
despres, jo vaig al gimnas dos dies a la setmana i fax 30 minuts de bici estatica i despres 30 mes d'estiraments, maquines i exercicis per a disminuir el greix i tot aixo, l'unic que necesito es el tema del menjar i que no es noti molt perque sino els meus pares se'n donaran conte i s'enfadaran moltissim en mi.
moltes gracies i petons!
Sara Bujalance

Hola!
Per l'edat i l'alçada que tens el teu pes és correcte, així que en realitat no tens la necessitat d'aprimar. Segurament per això els teus pares no volen que baixis de pes, perquè no et fa falta. El millor que pots fer per mantenir un bon pes és menjar de tot, de manera equilibrada i fer esport, com ja comentes que fas. Pensa que el pes té un factor genètic que fa que tinguem un constitució determinada i que no la poguem canviar, així que si intentes forçar al teu cos a estar per sota del que marca la teva constitució et serà molt difícil i el teu metabolisme lluitarà per mantenir-se en el pes que requereix la teva constitució. És a dir, sovint passa que intentem canviar el nostre pes i no ho aconseguim per un tema de constitució (un tema genètic), aleshores el que sí que pot acabar canviant és el teu estat d'ànim. Si realment t'amoïna el teu pes, t'aconsello que parlis seriosament amb els pares, explicant-los que és una cosa que et preocupa i de ben segur que ells, un cop entenguin que és realment important per a tu, faran tot el possible per ajudar-te a trobar-te millor, ja que el més important per a ells és que tu estiguis bé. Un petó!