Anorexia?
Des de fa uns mesos que em noto que estic una mica obsesionada amb el pes i el menjar, i les meves amigues també ho noten. Tinc 15 anys, medeixo 1'72 i peso 50, es normal? la veritat es que m'he aprimat uns quants kilos i no se, encara que tothom em diu que tinc un molt bon cos, jo no estic agust amb mi mateixa i encara vull aprimar-me més. Menjo molt menys que abans, i quan menjo poc o no menjo gaire em sento molt millor amb mi mateixa. Que em passa?
Sara Bujalance

Hola asdfghjklñ! Per tot el que dius és possible que tinguis problemes amb el menjar, el fet de que hagis aprimat, que mengis menys que abans, que no t'agradi el teu cos tot i que els altres et diguin lo contrari... Tot això ens està indicant que hi ha alguna cosa que no va bé i que es pot acabar convertint en un problema. Per evitar que això es converteixi en un problema, necessites parlar amb els teus pares. Explica'ls tot això que t'està passant, ells et podran ajudar a sentir-te millor i si cal et portaran a un psicòleg per a que estiguis bé. Així que ànims i parla amb els pares, és el millor que pots fer. Un petó molt gran!