Em donaran l'alta, però no estic bé...
Fa 4 anys que pateixo anorexia i bulimia, i fins fa 3 mesos no havia aconseguit millorar, però he tornat a recaure. El problema es que em donaràn l'alta del piscoleg que vaig, però jo no tornar a estar bé, i només ho se jo. No se que fer,perquè jo vui acabar amb tot això, però se que no guanyare res amagan-ho i no vull tornar a preocupar a la meva família un altre cop. Que faig?
Sara Bujalance

Hola Maria! Entenc que no vulguis preocupar la teva família, però pensa que com més temps amaguis el que t'està passant més gran es farà el problema i més difícil serà cada cop. Per poder-te recuperar d'un trastorn alimentari, és necessari que siguis molt sincera tant amb els teus psicòlegs com amb la teva família. Sé que és difícil explicar que encara no estàs preparada per rebre l'alta, però estic segura que tant la teva família com els teus psicòlegs t'entendran i t'agrairan que diguis la veritat. La teva família vol saber la veritat per poder ajudar-te. Ànims i fes l'esforç de dir-los la veritat, ja veuràs com després t'hauràs tret un pes de sobre i tant ells com els teus psicòlegs t'ajudaran a superar aquest trastorn que fa tant de mal. Ànims i un petó molt gran!