ajuda'm
necessito aprimar-me no estic be amb mi mateixa em faig fastic i ploromolt cada nit per aio, enserio necessito ajuda no estic be, faig esport, menjo normal pero no pucmes necessito fer algu ja...
Sara Bujalance

Hola Hermana! Per tot el que dius sembla que estàs passant una mala època pel que té a veure amb el físic. La millor manera de mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada i fer esport. A part d'això, el millor que pots fer per trobar-te bé és acceptar-te tal i com ets, recorda que el pes no només té a veure amb l'alimentació i l'esport que fas, també té a veure amb un factor genètic que no pots canviar. Que ploris sovint pel pes ens està indicant que és un tema que et preocupa massa. Per això, si veus que el tema del pes realment t'ho fa passar malament, parla amb els pares per a que et puguin ajudar. Ells volen que estiguis bé i seria convenient que sàpiguen aquesta preocupació que tens per a que et puguin ajudar. Un petó molt gran!