Masturbació
Son una noia de 16 anys, fa un temps que tinc parella i quan em posa els dits de vegades em venen ganes de fer pipi. Es normal? Estic bastant preocupada perque no puc gaudir del moment ja que estic continuament pensant en aguantarmel :( ajuda siusplaau!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això que et passa és molt normal, ja que quan el teu noi et posa els dits, està estimulant també indirectament, els òrgans interns. Segurament has escoltat a parlar del Punt G, que es tracta d'una zona que hi ha a l'interior de la vagina, que al ser estimulada pot fer que surti un líquid (del que se'n diu l'ejaculació femenina) i/o que vinguin ganes de fer pipí, ja que la bufeta urinària està ben a prop! Així que si et venen aquestes ganes, és perquè en realitat t'ho estàs passant molt bé! ;)
Moltes noies expliquen que tenen la mateixa sensació que tu, de manera que et diria que no et preocupis perquè no es tracta de cap problema. Ha de recordar que en realitat tens la SENSACIÓ de fer-te pipí, però això no vol dir que t'hagi de sortir o que se t'escapi! Segurament això no passarà.
A més, si en algun moment veiem que tenim molt pipi, parem un moment i anem al lavabo, per després continuar, no? :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat