les cames!!
hola!
tinc un petit dubte:
noto que les meves cuixes (crec que es diu així, la part de mes aprop de la pelvis, la mes gruixuda, de les cames) són molt grasses! jo crec que el meu cos es normal, que tinc un bon pes, pero odio les meves cuixes! tothom em diu que les tinc be! pero jo nomes les veig grases i pesades!
es l'edat? que puc fer per que no estiguin així?
Sara Bujalance

Hola! Pel que dius puc deduir que el teu cos està bé i que la forma de les teves cuixes és la forma normal del cos femení. Les dones han de tenir pit i cuixes perquè el seu cos està biològicament preparat per mantenir un embaràs, parir i alimentar una criatura. Sense malucs (caderes) i cuixes, res d'això seria possible, així que pots estar ben tranquil·la perquè el teu cos està bé i té les formes femenines pròpies del cos de noia. A part d'això, pensa que no hi ha cap manera d'aprimar o engreixar una part concreta del cos com, per exemple, les cuixes. El que sí pots fer és mantenir un pes correcte en general. El que has de fer per tenir un bon pes per tot el cos és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. De fet, l'esport és una molt bona manera de treballar tot el cos, incloses les cuixes. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!