Somnis Urgent!!
Hola:
Mira des de fa 5 mesos no dormo gens, i quan dormo tinc mal somnis. Un amic diu que es perque em preocupa alguna cosa i hauria d'anar a un scoleg pero pk es?
Gràcies?
Et podria fer una consulta via correu?
Sara Bujalance

Hola! El no poder dormir pot estar relacionat amb moltes coses, i sí és veritat que quan una persona està preocupada per alguna cosa pot tenir problemes amb la son. Prova a fer això: ves a dormir i aixecat a la mateixa hora cada dia, dorm en una habitació sense llum, ni soroll, ni aparells electrònics encesos (com un ordinador o una tele, per exemple), no prenguis cap beguda amb cafeina (ni cocacoles ni café), no facis cap becaina durant el dia, pren-te una dutxa calenta abans de sopar, no xategis ni estudiis tot just abans d'anar a dormir (i encara menys a dintre del llit), i quan et posis a dormir intenta relaxar la ment pensant en coses agradables per a tu. Si tot i així no aconsegueixes dormir, ves a veure al metge per a que t'aconselli, ja que és molt important descansar bé, sobretot en edat de creixement. Si vols fer-me una consulta per correu pots escriure'm a sbujalance@acab.org Molts petons!!