Flux vaginal
Bona tarda,
Doncs mireu, des de fa un parell d'anys em masturbo de tant en tant, vull dir cada nit, abans d'anar dormir i poca cosa més. Fins aquí tot normal. Crec que tenia un flux normal, sa. Però des de fa un parell de setmanes que em masturbo molt més, tres o quatre cops al dia, a diferents hores. Amb això que aquest cap de setmana vaig quedar amb un noi i vam anar a casa, que estava buida, no hi havia ningú. Vam jugar. Ens vam dutxar junts em va fer dits, li vaig fer una palla, em va fer sexe oral i jo li vaig fer ell. No hi va haver penetració en cap moment. Ho vam fer malament i no vam fer servir ni banda de làtex ni condó. I ara tinc la sensació que el flux és més abundant i dens, i com si tingués grumollets, suposo que també hi influeix el meu cicle menstrual (ara mateix acabada de passar la ovulació, i aproximant-me a la pròxima regla (que normalment aquests dies el flux ja és més abundant)). Bé, doncs em fa por que hagi pogut agafar alguna malaltia i crec que ho hauria de parlar amb el ginecòleg, però no hi he anat mai i em fa cosa explicar-li a la meva mare. És normal això del flux? Si no ho és, què pot ser? Com en parlo amb la meva mare?
Moltes gràcies!
PS. Gràcies a vosaltres he après a fer una banda de làtex però no m'ha quedat massa clar com es col·loca, com es fa per a que s'aguanti?
Moltíssimes gràcies! Sou els millors! Una abraçada!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que quan el fluxe es fa més espés, canvia de color o d'olor, pot ser un símptoma d'alguna infecció. Està clar que el millor que pots fer és anar al ginecòleg, encara que faci una mica de vergonya (són professionals que estan acostumats!).
Quan tenim relacions sexuals, hem de ser prou madurs/es per anar al metge si és necessari, igual que hem de fer servir el preservatiu. Si això ens suposa molt problema o moltes vergonyes, potser és que hem volgut anar massa de pressa, oi?
Respecte a la banda de làtex, s'ha d'aguantar amb les mans. Per això segurament és millor que la noia estigui estirada, que no pas de peu (per la comoditat només)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat