Anorexia
Hola, tinc 15 anys i he estat un any amb anorexia, no molt forta pro si, a l'estiu vaig passar la pitjor epoca. Pensava que ja estava tot perque ara ja no feia tonteries, pero m'he adonat que rn cap moment he deixar de estar obssessionada amb el pes, alguna vegada tinc algun atracon, i em salto algun apat quan puc, i a vegades em prenc alguna pastilla, m'he aprimat pero encara no m'agrado fisicament, crec que encara em queda molt per aprimar. Jo no tinc cap objectiu de pes simplement aprimar-me fins que em vegi be, que faig?
Sara Bujalance

Hola pinky22! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, pel que dius es nota que portes un temps passant-ho força malament per culpa del pes i el menjar. Sé com et deus sentir, quan algú passa per un problema com el que tens tu es pot arribar a sentir molt malament. La obsessió pel pes fa creure que aprimant-se un se sentirà millor, però tot i aprimar, acaba passant tot el contrari: cada cop un es troba més trist, angoixat i pitjor. El que has de fer per superar aquest problema i aconseguir trobar-te bé és parlar amb els pares. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és la única manera de que et posis bé. Tu no tens la culpa del que t'està passant i els teus pares sempre voldran ajudar-te. Com abans parlis amb ells, abans acabareu amb aquest problema que t'ho fa passar tant malament, així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ells. Molts petons!!