Puc estar embarassada?
Hola, fa uns dies em vaig liar amb un noi, el cas és que el condó es va trencar. Sí, literalment. Ens vam acollonir molt, i seguidament vaig anar a la farmàcia a comprar la pastilla del dia de després. Me la vaig prendre el més ràpid possible, al cap d'una hora i mitja (més o menys). Ell en el moment de les penetracions encara no havia ejaculat, i a mi em faltaven pocs dies perque em toqués que hem vingués la regla... no sé si he d'estar espantada, tranquila, o què... estic feta un bon lio. Hi han gaires probaiblitats que falli la pastilla del dia de després i hem quedi embarassada?
Gràcies
Elena Crespi

Hola nanai!
Has fet tot el que havies de fer. La pastilla del dia després és per casos d'emergència i, precisament per això, l'has fet servir.
Per tant, en principi ha de fer efecte. La seva eficàcia és elevada i, a més, al no haver-hi ejaculació hi ha menys risc.
Ara has d'estar tranquil·la perquè els nervis poden fer que se't retardi la regla. Tu has fet tot el que havies de fer.
Ara seria interessant pensar per què es deuria trencar el condó... vau estar molta estona tenint penetració? estava ben lubricada la zona vaginal? el preservatiu estava ben guardat sense possibilitat de que es fes malbé?
Una abraçada i ànims!
Ara toca esperar la regla, una mica de paciència!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres