Estic feta un lio
Fa mig any que surto amb un noi, i tot va molt be, pero des de fa uns dies que no puc treurem a una amiga del cap.. El cas es que fa un any va pasar algo entre nosaltres i em va confesar qe m'estimava i qe l'hi agradaria tenir algo amb mi. Va ser tot una mica complicat i vam deixar de parlar. Fa un mes o aixi vam començar a parlar un altre cop. I desde fa uns dies que no me la puc treure del cap, cada cop que la veig tinc ganes de menjar mela. Pero tinc novio i me l'estimo molt.. i estic feta un puto lio..
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. La situació que ens expliques no és senzilla, per tant calma. Està bé que hagueu tornat a tenir contacte, tu i la teva amiga, no és just que per una confessió deixeu de parlar, ni per tu, ni per ella, per tant, genial.
Sovint ens trobem en la situació d'estimar, i hem de ser capaços de distingir si estimem per enamorament o per rutina (perquè toca). Per això el millor que pots fer es prendre-t'ho amb calma, no prenguis decisions en calent i pensa què és el que et faria més feliç, en funció d'això decideix.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL