No se com portar-ho
Sóc noia, tinc 14 anys, i estic amb un noi més gran ( te 15 anys). Ell no es com tots, (timid, no es gaire guapo, es simple...) a mi tot i això m'agrada. Surtu d'una realció amb un noi que ho feia tot, em treia les paraules de la boca, es llencava ell...era més sortit. Amb el que estic ara però, nomes sa liat amb mi, i si que es llença però es diferent, no es una relació amb molta emoció! Em diu coses super makes i tal però a l'hora de cadar es dificil: Quan estava amb l'altre un dia ens va ser igual i vam estar fins les dos de la matinada junts, ens va ser igual la bronca, la questio va ser estar junts. Amb el d'ara qe es diu roger, abans d'entreno, que ens consideixen els dies i l'hora sempre queda amb els amics, i si li diu a se mare puc anar amb algu altre i li diu que NO, no ens veiem...ami magradaria que enganyes a se mare per cadar amb mi (no sempre però de tant en tant). Abans d'entreno són uns quatre o cinc, no es problema si ell marxa una estona... Vaja diguessim qe estava tant acostumada a lo d'abans qe ara no em conformo. Necessito algu més, que sigui més "malote". Te tot el que m'agrada, em cuida, m'estima, es preocupa per mi sense aguviarme però li falta aquest punt de no dirli a se mare i que vingui amb mi. Tot això no seria problema si ami em fos igual, però si no ens veiem i sento això, noto que cada cop l'estimo una mica menys, i crec qe no es mareix això. Done'm algun consell siusplau. Moltes gràcies, un petó!
IESP

Hola Ona_99!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, et preguntaria una cosa: pot ser que que el Roger t'agradés, precíssament per ser tan diferent al noi amb qui estaves abans, amb qui no va funcionar la relació? Sovint, allò que ens enamora es pot tornar en contra nostra si no tenim molt clar per què estem amb aquella persona. Per exemple, si algú s'enamora d'un "malote", haurà de saber que en la seva relació de parella també ho serà (com ser un passota, fer coses que no estan ben vistes, ser infidel potser...).
Et diria que recordessis perquè vas començar a sortir amb en Roger i què és el que t'enamora d'ell. Una cosa genial és quan dius que et tracta molt bé, que et cuida i t'estima, perquè aixó fa créixer les relacions de parella. Podria ser que amb el temps, ell agafi més confiança i es mostri més autònom (sense necessitat de demanar a la mare per veure't, per exemple) per a que pogueu veure-us més :)
Espero haver-te ajudat una mica Ona!!
Helena Galé @hln_gale
www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat