El meu penis
Hola!
Sóc un noi que fa uns quants mesos que vaig tenir la meva primera relació sexual (nose si això influenciarà o no) però el que sempre m'ha passat és que la primera vegada que jo vaig a eyacular la meva parella m'ha de masturbar per què pràcticament no arribo a 5 minuts. Em sembla una mica preocupant ja que en la segona erecció tot va sense cap problema i és quan tenim sexe.
Hi ha cap métode per acostumar el penis i ratardar l'orgasme?
Un altre dubte que tinc és el meu tamany, mai he tingut queixa encara que ami em dona la sensació de que es petita. No hi ha una "mesura estandar"?
Moltes gracies!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Ens sorgeixen més preguntes: Què fas diferent el segon cop que no fas el primer? Normalment el temps de duració va lligat a la velocitat de penetració sumat a les ganes de tenir relacions sexuals, ara bé, podríeu provar el primer cop anar a un ritme més lent, més suau, i anar canviant de ritmes.
5 minuts no són un problema, de fet és normal 5 minuts en penetració constant i ràpida. Les pel·lícules pornogràfiques són ficció, en la realitat heu de provar diferents ritmes, parar de penetrar i estimular d'una altre manera a la parella (mentre tu descanses l' estimulació cap a tu), la penetració és una forma més de jugar, no la última o la única.
Pel que fa al mida del penis, no existeix una mida ideal. La normalitat va vinculada a la mitja, i la mitja catalana és de 13 cm en erecció. Un penis considerat "normal" és a partir dels 8 cm en erecció. Pensa que la vagina fa entre 8 i 13 cm per dins, si el penis és més gran pot produir dolor.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL