El meu pes és correcte?
Hola!
El meu problema és que quasi tothom que conec m'ha dit que estic massa o molt prima, o que m'he aprimat bastant. Tinc 13 anys, quasi 14, faig 1,52-1,53cm més o menys i el meu pes sempre ronda entre els 41 i 42kg.
Jo em veig bé, tu que hi penses?
Moltes gràcies per l'ajuda!!!!
Sara Bujalance

Hola Karluki13! Sí és cert que el teu pes, sense ser alarmant, està una mica justet, i si això és degut a que has aprimat recentment el millor que podries fer és anar amb els pares al pediatra i consultar-ho per veure que tot estigui bé, ja que estàs en edat de creixement i lo normal és que a mida que va passant el temps guanyis pes i alçada progressivament. Recorda que per mantenir un bon pes i créixer de forma saludable és molt important que mengis de tot, en la quantitat suficient i de manera equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària. Espero haver-te pogut ajudar. Molts petons!!