Sóc vegeteriana
Hola!
Soc vegeteriana des de que vaig neixer perque la meva mare ja ho era. No tinc quasi gens de pit i tinc 13 anys, fa poquíssim em va venir la regla per primer cop, m'agraderia molt saber si te alguna relació el fet de ser vegetariana amb el pit. Estic bastant preocupada pel tema.
Moltes gràcies.
Sara Bujalance

Hola Anonima13! Amb l'edat que tens el teu pit encara té molts anys per davant per créixer, el fet de tenir ja la regla no té res a veure, així que només cal que tinguis una mica de paciència. El tamany del pit té a veure, sobretot, amb un tema genètic, però tot i així és imprescindible que la teva alimentació sigui completa, suficient i variada per a que puguis créixer i desenvolupar-te de la manera correcta, no només pel que fa al pit, sinó pel que fa a tot el teu cos. Decidir fer una dieta vegetariana per principis ètics i personals està molt bé i és absolutament respectable, però també hem de tenir en compte la necessitat d'alimentar-nos correctament per al que nostre cos funcioni bé, sobretot quan es tracta d'algú que està en època de creixement, com tu. No hi ha problema en que facis dieta vegetariana sempre i quan et controli un metge per assegurar-se de que creixes bé i de que no et manca cap dels nutrients que necessites. El que pots fer és demanar-li a la mare que et porti al metge per quedar-te més tranquil·la. Molts petons!!