Pes
Moltes vegades em miro a l'espill i trobo que estic massa prima.. m'agradaría que em donguessis alguns consells per engreixarme.. o per sentirme millor amb mi mateixa..
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer per mirar de mantenir un pes saludable és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), repartit en 5 àpats (esmorzar a casa, esmorzar a mig matí, dinar, berenar i sopar), i fer esport habitualment, que és molt convenient per tenir un bon estat de salut. A part d'això no cal que facis res més. Pensa que el pes i la forma del cos no depenen només del que mengem, sinó que també depèn d'un factor genètic, la constitució, que ni triem ni podem canviar, per això és tan important acceptar-nos tal i com som per sentir-nos bé amb nosaltres mateixos. A més d'això, és molt important que basem la nostra autoestima per les coses que fem, que pensem, la nostra personalitat, com ens comportem amb els altres...etc. que no pas pel nostre físic. I recorda també que l'actractiu d'una persona no depèn només del seu pes, sinó que també depèn coses com la forma de caminar, de parlar, de moure's, de vestir-se...etc. Molts petons!!