Tinc por o són dubtes,nervís?..No ho se!
Hola Adolescents!Estic feta un embolic!
Primer m'agradaria que quedes en anonima siusplau.
Só una noia de quasi 18 anys amb dubtes,nervis o por no tinc ni idea de que és sincerament,esque desde que vaig enamorarme l'ultim cop tinc tanta lor a que hem tornin a fer mal i a estar sola que nose el que vull perqué fa temps qie conec a un amic desde fa uns 5 anys i ens vam liar quan ens vam co eixer i ara tornem a tontejar peró més en serio,referinte a que vol que ens enrotllem i jo no esque no vulgui peró com sóc incapaç d'enamorarme ara mateix no vull que pensin que sóc una buscona,si ens ho pasem bé peró com no vull esperar més a saber que se sent,i no m'he enamorat mai d'ell ni ell de mi,només volem pasar un bon rato,els dubtes que tinc són que no se si faig bé a fer-ho amb ell perqué només m'atrau i riguem junts,diuen que és millor fer-ho amb amor.I l'ultima cosa,tremolo quan estic a sobre d'ell i no puc evitar-ho hem surt sol que puc fer?
Graciés Adolescents
IESP

Hola Noia S!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que expliques, el teu dubte està en si liar-te amb ell o no, encara que no estiguis enamorada. Això només ho pots decidir TU! Evidentemnt, si a tu et ve de gust, i ja ho has parlat amb ell, el millor seria que no et preocupessis del que diguin els altres.
És la teva vida i tu decideixes amb qui compartir cada moment. L'important és que facis allò que desitges, sense la pressió de ningú. També et diria que aprofitis que no estàs sortint amb ningú, per coneixer-te ,és tu mateixa i aprendre a estimar-te, tal com ets. Quan estem bé i ens agradem, després estem molt més oberts a l'amor, i vivim les relacions de parella d'una manera més sana :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat