No sento plaer durant el sexe
Hola! Soc noia de 17 anys i amb el meu novio fara 2 mesos que tenim relacions sexuals i el problema es que no sento plaer... no em fa mal pero tampoc disfruto. Fem peeting abans de començar per estar més calents i si em masturba arribo al orgasme pero a l'hora de la penetracio no sento plaer i ell si! M'agradaria saber que puc fer... ho haurem fet unes 12 vegades mes o menys! Moltes gracies petons.
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el que et passa és fruit d'un gran mite: el plaer no està a la vagina, està al CLÍTORIS. Per això quan en masturba SÍ que arribes a l'orgasme! :)
El clítoris és l'òrgan més erògen de les noies, ja que està dissenyat només per fer sentir PLAER! Però durant molt temps, se li ha donat moltíssima importància a la vagina, quan en realitat allà no hi ha tanta sensibilitat (per exemple, pots dur un tampó posat i ni notar-lo)
Per això et diria que provis a estimular-te el clítoris (tu mateixa o ell) quan tingueu relacions sexuals, tant si hi ha penentració com si no.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat