Com conquistar un noi de 15 anys
Sé que això potser no correspon gaire a aquesta categoria...Però no sabia on posar-ho >.<
Ell mai ha tingut xicota , i al principi és més aviat tímid i una mica soso però quan passes una estona amb ell t'adones que és un noi super bromista i interessant ... No ens coneixem gaire, tenim una amiga en comú , i hem sortit tots tres alguna vegada , però ell no és de congeniar ràpidament , ni molt menys agafar confiança . Passo molt bé amb ell i he notat que li crido l'atenció , però no sé si és en pla que em vol conèixer per saber com sóc i tal tenir més amics o se sent una mica atret cap a mi. Com conquistar-li si no fos el cas que tingui atracció cap a mi ? Jo mai he tingut nòvio i ni tan sols he fet el meu primer petó , és a dir 0 experiència . Físicament els dos som bastant normalets ... Però el té uns ullassos blaus en els quals em perdria i els meus ulls verds he de dir que són d'allò més bonics :$
PD : ja que estem demano uns consells per fer petons XDDD jajaja ja sé que cal deixar-se portar i tal , però uns tips per no cagar-la please , que si pases alguna cosa, ell ja té experiència
Moltíssimes gràcies per ajudar-me i llegir la parrafada que us he deixat =D De veritat
PD2: Tots dos tenim 15, i a part d'aquesta amiga en comú anem junts a 2 optatives. No em digueu que li demani per sortir, soc completament incapaç...Com a molt alguna indirecta
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Doncs tu mateixa ho has dit: per què no comences per fer indirectes, aviam com reacciona? Quan algú ens agrada i no sabem què sent per nosaltres, és normal fer-se preguntes com les que tu planteges. Però està clar que la única persona que et pot dir si li agrades, és ELL mateix... Així que hauràs d'agafar forces! ;)
Respecte als petons, la realitat és que quan un es deixa endur, tot surt més fàcil del que sembla al principi. Sigues natural, i fes el petó quan realment et vingui de gust. Segur que aprens amb el temps!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat