Ho hem intentat...
Hola, tinc 15 anys i el meu noi també, la questió és que cuan estem junts ens posem molt calents i fem petting. Fins aquí tot bé, però cuan ho anem a fer ell es posa el condó i de cop, li baixa i ens quedem amb les ganes. No entem que passa i realment hem preocupo. Si hem contesteseu us ho agraïria molt! Una forta abraçada!
IESP

Hola debajodelacama!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Pel que expliques, sembla que aquesta pèrdua d'erecció és per alguna cosa psicològica, ja que només passa al posar-se el preservatiu. Et diria que ho parlis amb ell, i que pugui dir-te com se sent, ja que aquesta pèrdua sobtada de l'erecció sol passar a causa d'algun malestar: por, angoixa, inseguretat...
És important que pogueu parlar-ho i que cap dels dos es pressioni, ja que per a que la resposta sexual funcioni bé, hem de sentir-nos còmodes i tranquils, sense obsessionar-nos. :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat