Dits
Hola, d'aquí poc crec que tindré l'oportunitat de que un noi em posi els dits. Tinc dubtes perquè no sé que haig de fer quan me'ls posi. No li farà mania? Què haig de fer jo? Ens fem petons mentrestant? I en quina postura?
Expliqueu-me el que creieu més important i necessari sobre aquest tema.
Moltes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, dedueixo que quan dius que el noi et "posi els dits", vol dir que et masturbarà o que t'introduirà els dits a la vagina. És normal que tinguis molts dubtes, ja que és tot molt nou. Però et diria que quan arribi el moment, si tu estàs preparada, et deixis portar i gaudeixis del moment. NO es tracta en tenir planificats un passos, sinó les relacions sexuals serien una cosa molt mecànica, no?
Si estàs còmode amb l'altra persona, el millor és que en pogueu parlar i que passeu una estona agradable, sense patir en si ho esteu fent "bé o malament".
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat