ajuda si us plau es urgent!!
Hola , fa tems que estic amb un noi mes gran que jo ell te 17 anys i jo 13 , ell vol que fem altres coses a part de liarnos ( i en el fons l'entenc pq es mes gran i te mes ganes de fer coses diferents ) però nose si fer algo mes per por de quedarme enbarassada , per fer-ho molt malament , o per por a lo que diguin les meves amigues.ç
AJUDA SI US PLAU ES URGENT!!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Tingui ell les necessitats que tingui, t'ha de respectar a tu, un "no" preval per sobre un "si" sempre, però en terreny sexual encara més. Si tu, encara, no vols tenir relacions sexuals amb ell, no les tinguis, ell ho haurà d'entendre.
Si ell pressiona tu no has de cedir per por, només has de fer les coses que vols fer, punt, ni més ni menys. En el sexe la voluntat i el respecte són bàsics!
Explica-li quina és la teva voluntat i parleu-ne. Però sobretot respecta't i fes que et respectin, sempre, no ho oblidis.
Helena Angel @HelenaAL