IMPORTANT!
No m'he liat mai i d'aquí poc faré 15 anys! Em sento molt malament i molt rara perquè gairebé totes les meves amigues lliguen molt i es lien amb tios i tot, i clar.... em sento bastant malament!
Necessito la vostra ajuda!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No ets ni rara, ni estranya, ets completament normal! No ens hem de posar una edat per a liar-nos, per a tenir relacions sexuals, per a tenir relacions sexuals amb penetració, per a fer-nos petons, etc... Cada una d'aquestes coses arriba quan arriba i cada persona ho viu de forma diferent.
Hi ha persones que ho fan per què algú els ha dit que "toca" i altres que quan comencen a "liar-se" ho fan perquè volen, quan i amb qui realment volen. Les dues opcions poden ser vàlides, però la segona deixa una empremta en la memòria molt més intensa ja que la voluntat és teva i de ningú més.
No et sentis malament o estranya, vals molt, no has de fer que res no vulguis fer, quan ho vulguis fer serà l'edat ideal (sigui quan sigui)!
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL