1v
Hola, el meu problema, es que quan em vull posar els dits, dons em fa mal, només me'n i quep un, i no sé que fer, perquè quan jo fagi l'amor, em farà molt de mal penso jo, i em te preocupada! Ajuda, siusplau!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Una pregunta: introdueixes el dit quan estàs excitada i portes una estona estimulant-te? o introdueixes un dit per provar si entra i produeix plaer en fred?
Probablement la resposta és "en fred", i en aquest cas és normal que et faci mal. Per a introduir un dit o un penis serà important que prèviament estiguis tranquil·la i relaxada sinó el teu cos estarà en tensió i pot haver dolor.
D'altra banda, per a obtenir plaer, l'estimulació del clítoris és el millor, ja que les terminacions nervioses no estan dins la vagina sinó a l'exterior i al clítoris.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL