No ens heu contestat!
Fa uns mesos vam fer una consulta i encara no ens heu contestat. El titol de la consulta era: DUBTES SOBRE EL SEXE, pero tambe et demanavem altres coses.t
Siusplau contesteu es urgent! Gràcies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, la meva companya Helena Galé, va contestar-vos això, us ho adjunto:
Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Anem pas per pas:
- A la teva edat els pits poden seguir creixent, és clar. Però cada cos és diferent, i també hi ha noies que acaben tenint una talla 85. Per això és important no obessionar-se i acceptar-nos tal com som, perqiè sinó caiem en les comparacions i pot fer que no ens estimem com hauríem de fer-ho! :)
- Pel que expliques de la situació amb el teu novio, les possibilitat de quedar-se embarassades són baixes, però és important no jugar amb foc: quan tingueu relacions, s'ha de fer servir el preservatiu! Justament per no haver d'estar preocupant-se contantment i gaudir tranquil.la.
- Hi ha persones que experimenten amb els amics i amigues, i no vol dir cap cosa concreta. Senzillament ho heu passat bé juntes! En canvi, si notes que t'agrada molt o que pots arribar a enamorar-te, és millor que ho parlis amb ella per a que no sorgeixin malentessos, d'acord?
- Sí que és normal posar-se calenta al veure una escena eròtica a la televisió! de fet, les fan per això ;)
- Sí, el primer cop et pots quedar embarassada! Una dona pot quedar-se des del primer dia que li ve la regla, ja que es converteix en una dona fèrtil. I el mal segurament seria perquè no estaves suficientment tranquil.la, i la musculatura de la vagina no deixa que hi hagia una penentració fàcil. Per aquest motiu et diria que aneu sense presses, i que et vagis sentit còmode a poc a poc... Que quan no estem preparades, els nostre cos ens ho fa saber així!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat