pits i orgasme
Hola! Us vull fer dues preguntes.
1.- fa dies que hem fan mal els pits, tinc 16 anys i uso una 95, la veritat es que hem molestan i noto com si hem punxesin pro son lleus. a que es degut aixoó?
2.- Cuan tinc un orgasme jo sola hem ve al cap a un noi en concret (el que m'agradao qui m'atrau) es normal?
mercii
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Responent a les teves preguntes:
1. Durant l'adolescència és normal que els pits facin mal, pot ser degut a que poden augmentar una mica la seva mida, o a que estàs ovulant (una o dues setmanes abans de la regla). Però és normal.
2. Quan ens masturbem és normal tenir fantasies, és un gran avantatge i també és normal que et passi. Estàs excitada, i estimulant-te sexualment i eròticament per tant és normal que et vingui al cap el noi que t'agrada o que t'atrau, inclús a vegades cantants, famosos, actors, etc...la sort de les fantasies és que són personals e intransferibles, i són teves!
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL