ajudeume
necesito ajuda, me liat amb uns quants tios i he estat pillada molt de temps per molts tios, pero fara 1 mes vaic coneixer una noia per internet, i me comensat a enamorar d'ella tinc desitg sexual cap a ella, tinc necesitat de parla cada dos per tres amb ella, que faic ella viu a 1 hora de on visc jo. no se que fer... que em recomaneu? ajudaa!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Moltes persones tenen relacions amb persones que viuen lluny, així que una hora de camí no és un gran problema!
El primer seria parlar-ho amb ELLA, per saber si sent el mateix per tu, no creus? És important que poguem parlar del que sentim, per a que l'altre ens entengui i ningú confongui les coses. Mai és fàcil declarar-se, però no hi ha una altra manera de saber si l'altre també vol!
I si totes dues voleu tenir una relació, segurament trobareu la manera de veure-us habitualment :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@hln_gale
www.consultajove.cat