molt alta, estic be? uix....
Hola!
Primer de tot gràcies per contestar :)
I despres.. bueno mira, jo soc una noia molt alta, de m 82 i peso 70 kg. Quan era mes petita rebia moltes burles en plan torre, elefant etc. No soc de les que s'obsesionen pel pes ni re, pero volia saber si es massa, o si hauria de pesar 65 kg mes o menys.. si que estic una mica rellenita per les cuixes i la panxeta ^^p
Per cert. faig esport 3 vegades a la setmana,tot i que es ball i no sé si conta gaire... hauria d'anar amb bici, fer running o algo?
Sara Bujalance

Hola! Pots estar molt tranquil·la perquè tant la teva alçada com el teu pes són correctes, estàs bé, no necessites aprimar absolutament res. Passa del que els altres et diguin, pensa que moltes coses te les deuen dir per enveja (segur que a molts nois i noies els agradaria tenir la teva alçada), i molta de la gent que fa aquest tipus de comentaris tenen una baixa autoestima i el que volen, inconscientment, és que els altres també tinguin una baixa autoestima, així que no permetis que les inseguretats dels altres et facin sentir insegura a tu, tu estàs per sobre de tota aquesta gent!. Per una altra banda, el que has de fer per mantenir un bon pes, com el que ja tens, és menjar de tot, de manera equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment, com ja en fas. El ball també és un esport, així que sí que conta i està molt bé. Però si a més del ball et ve de gust fer altres esports com la bici o sortir a córrer, també està genial. Tot l'esport que et vingui de gust fer és bo per la salut (sempre i quan no es converteixi en una obsessió). Molts petons!!